Bartek Bobczyński
Partner, Marketing & Commerce Leader
Deloitte Digital
Bartek, związany z branżą Digital od 13 lat, posiada kompetencje z zakresu e-commerce, digital marketingu oraz transformacji cyfrowych.
Swoją karierę rozpoczął od własnego star-upu, by dalej pracować po stronie Internet Software House jak i Agencji wdrażając rozwiązania oraz realizując kampanie dla dużych marek jak i instytucji administracji państwowej.
Od 6 lat związany z konsultingiem, gdzie pomaga klientom z branży CPG oraz retail rozwiązywać problemy leżące na styku biznesu, sprzedaży w kanałach cyfrowych, marketingu oraz technologii. W Deloitte odpowiada za obszar Marketing & Commerce.
Bierze udział w sesjach:
-
Konsumenckie motto: tanio, online, blisko
- Demokratyzacja konsumpcji, czyli taniej w czasach wysokich cen
- Gdzie i jak chce kupować klient, czyli format idealny
- E-commerce – technologia buduje wygodne nawyki
- Jak daleko można spersonalizować ofertę i zlojalizować klienta?
- Co sprzedaje: cena, promocja czy opakowanie?
- Rola influencerów w budowaniu wizerunku marki
- Wyzwania szefów firm FMCG w czasach ekonomicznej i emocjonalnej huśtawki