Grzegorz Skórka
dyrektor zarządzający, prezes zarządu
Biscuit International, Grupa Delicpol
Z FMCG i sprzedażą związany od ponad 23 lat, swoją karierę rozpoczął w jako Przedstawiciel handlowy w firmie Philip Morris, w której spędził 10 lat obejmując kolejne stanowiska kierownicze i zarządzając zespołami handlowymi zarówno w handlu tradycyjnym jak i nowoczesnym. Kolejne 13 lat to praca w branży „ciasteczkowej”, najpierw w firmie Bahlsen Polska, gdzie w ciągu przeszło 10 lat przeszedł drogę od Key Account Managera do Dyrektora Sprzedaży, odpowiedzialnego za Polskę i CEE a od października 2019 zarządza firmą Delicpol Polska pełniąc rolę Dyrektora Zarządzającego, Prezesa Zarządu. Delicpol Polska należy do Biscuit International, firmy będącej największym w Europie producentem ciastek pod markami własnymi sieci handlowych.
Z wykształcenia nauczyciel wychowania fizycznego i trener piłki ręcznej, która była i jest jego największą pasją.
Bierze udział w sesjach:
-
Alkohole i przekąski – gwiazdy sklepowej półki
- Przekąski i napoje – produkty na kryzysowe pocieszenie?
- Branża alkoholi po pandemii i podwyżce akcyzy – dobrze już było?
- R&D – w jakim rytmie biją serca producentów żywności i napojów
- Blisko konsumenta – innowacyjne pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
- Puls branży alkoholowej – trendy, perspektywy, wyzwania
- Słodko czy słono, czyli puls branży przekąsek