Jakub Giermasiński
Digital Commerce Lead, Accenture w Polsce
Jakub Giermasiński posiada ponad 15-letnie doświadczenie w technologii, szczególnie w obszarze wdrożeń na dużą skalę. Podążał ścieżką od dewelopera, przez architekta do prowadzenia projektów transformacyjnych w branży telekomunikacyjnej i detalicznej. Obecnie kieruje działem Digital Commerce w ramach Salesforce Business Group. Jakub posiada tytuł magistra Politechniki Warszawskiej i łączy doświadczenie techniczne i branżowe w celu dostarczania innowacyjnych rozwiązań.
Bierze udział w sesjach:
-
Power of e-commerce
- Cyfrowa przyszłość zakupów oczami liderów
- Doznać metaversum, czyli e-commerce w nieustającej ewolucji
- Wygodna ścieżka zakupów, wygodne płatności, wygodna dostawa
- Dark stores zmieniają oblicze miast i e-handlu
- Liveshopping napędza sprzedaż online
- E-sklep z dobrym regulaminem i promocją