Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

B C D G H J K L M N O P R S Ś T W Z Ż
Jakub Nowak

Jakub Nowak

prezes zarządu

JNT GROUP

Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group, Członek Rady Głównej ZP Polskiej Rady Winiarstwa.

Karierę w rozpoczął w 2000 roku jako przedstawiciel handlowy w spółce Jantoń, gdzie w 2001 roku został dyrektorem sprzedaży, w 2002– prezesem spółki dystrybucyjnej Jantoń Dystrybucja, a w 2008– wiceprezesem firmy Jantoń. Funkcję prezesa zarządu Jantoń objął w 2017 roku i wraz z Enterprise Investors wykupił spółkę. W 2019 roku zmieniła ona nazwę na JNT Group. 30 sierpnia 2024 roku Jakub Nowak dokonał wykupu menedżerskiego i stał się większościowym właścicielem tej jednej z największych firm winiarskich w Polsce.

Jakub Nowak dynamicznie rozwija spółkę, stawiając na innowacje, rozwój sieci dystrybucji i portfolio produktowego, modernizację zakładu produkcyjnego i konsolidację rynku. Jest autorem m.in. zakupu marki Grzaniec Galicyjski i spółki Platinum Wines, wprowadzenia pionierskich projektów: Makłowicz Poleca, a także Wino Chefa, realizowanego we współpracy z Michelem Moranem. Stworzył od podstaw markę Monte Santi, którą cały czas intensywnie rozwija. Dokonał nabycia większościowego pakietu udziałów w firmie DOMENIILE BOIERU SRL, która jest właścicielem zakładu produkcyjnego i winnic w Ciumbrud, wprowadzając tym samym JNT Group na rynek rumuński.

Prywatnie entuzjasta piłki nożnej, snowboardu i tenisa ziemnego. Posiada własny zespół rajdowy Wild Wine Racing oraz ściga się pojazdami UTV.

Bierze udział w sesjach:

  • Alkohole i przekąski – gwiazdy sklepowej półki

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Alkohole i przekąski – gwiazdy sklepowej półki

    • Przekąski i napoje – produkty na kryzysowe pocieszenie?
    • Branża alkoholi po pandemii i podwyżce akcyzy – dobrze już było?
    • R&D – w jakim rytmie biją serca producentów żywności i napojów
    • Blisko konsumenta – innowacyjne pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
    • Puls branży alkoholowej – trendy, perspektywy, wyzwania
    • Słodko czy słono, czyli puls branży przekąsek

     

POWRÓT
FRSiH

Szanowny Użytkowniku!

Oglądasz archiwalną wersję strony Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Co możesz zrobić:

Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie