Katarzyna Konkel
CEO
Omnisense
Socjolożka, strateżka, ekspert badań jakościowych, od 20 lat jest aktywnie związana z kreowaniem i komunikowaniem marek. W latach 2003-2011 wykładowca socjologii i PR w praktyce w Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie.
Była dyrektorem zarządzającym Grupy Eskadra i agencji LOKATIVO. Od 2017 roku CMO agencji Omnisense i Dyrektor ds. strategii Customer Experience w Schwitzke Górski, gdzie w oparciu o Design Thinking projektuje nowoczesny i wielowymiarowy CX dla takich marek jak Martes Sport, Media Expert, VOX, Makarun, Isto, Wojas, Inglot, Nakielny, Lancerto, Reporter Young, Coccodrillo czy Awiteks.
Zarządza zespołem badaczy definiujących inspirujące insighty. Specjalizuje się w biznesowym podejściu do zarządzania markami i przestrzeniami w branżach Retail i HoReCa.
Bierze udział w sesjach:
-
Konsumenckie motto: tanio, online, blisko
- Demokratyzacja konsumpcji, czyli taniej w czasach wysokich cen
- Gdzie i jak chce kupować klient, czyli format idealny
- E-commerce – technologia buduje wygodne nawyki
- Jak daleko można spersonalizować ofertę i zlojalizować klienta?
- Co sprzedaje: cena, promocja czy opakowanie?
- Rola influencerów w budowaniu wizerunku marki
- Wyzwania szefów firm FMCG w czasach ekonomicznej i emocjonalnej huśtawki