Krystian Krystoforski
manager ds. marketingu i PR
Biurkom Flampol Sp. z o.o.
Od początku kariery związany z branżą FMCG. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z marketingiem oraz wizerunkiem. Pracując dla przedsiębiorstw odpowiadał min. za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, realizacji ogólnopolskich kampanii, opracowanie i wdrożenie modelu promocji poprzez wykorzystanie social media, współprace z influancerami.
Od 2016 roku pełni funkcje menadżera ds. marketingu i PR marki ,,OryginalnySok’’. Odpowiedzialny za stworzenie brandu oraz opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji. Wdrożenie nowego brandu o nazwie ,, OryginalnaSpiżarnia’’ Koncentruje się przede wszystkim na pracy z klientami z sektora spożywczego oraz eventów.
Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu na kierunku menadżersko – prawnym ze specjalizacją menadżer ds. marketingu i PR. Prelegent kilku konferencji branżowych, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Absolwent wielu kursów i szkoleń z zakresu komunikacji.
Bierze udział w sesjach:
-
Konsumenckie motto: tanio, online, blisko
- Demokratyzacja konsumpcji, czyli taniej w czasach wysokich cen
- Gdzie i jak chce kupować klient, czyli format idealny
- E-commerce – technologia buduje wygodne nawyki
- Jak daleko można spersonalizować ofertę i zlojalizować klienta?
- Co sprzedaje: cena, promocja czy opakowanie?
- Rola influencerów w budowaniu wizerunku marki
- Wyzwania szefów firm FMCG w czasach ekonomicznej i emocjonalnej huśtawki