Krzysztof Klincewicz
kierownik projektu, Consumer Engagement Labs, Wydział Zarządzania
Uniwersytet Warszawski
Profesor Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Kierownik projektu EIT Food RIS Consumer Engagement Labs, w ramach którego konsumenci wspólnie z firmami spożywczymi projektują nowe produkty spożywcze. Posiada doświadczenia zawodowe w branży zaawansowanych technologii w Polsce, Finlandii i Wielkiej Brytanii, pracował też w japońskim Tokyo Institute of Technology. Był koordynatorem ekspertów Akceleratora Zielonych Technologii GreenEvo, członkiem Komitetu Wykonawczego ds. Technologii ONZ i Komitetu ds. Strat i Zniszczeń Wywołanych przez Zmiany Klimatu UNFCCC, konsultantem Obserwatorium Badań i Innowacji Komisji Europejskiej oraz Światowej Organizacji Własności Intelektualnej, jak również zarządzał regionalnym oddziałem inkubatora technologii rolno-spożywczych EIT Food Seedbed. Autor licznych publikacji naukowych, specjalizujący się w zagadnieniach zarządzania innowacjami i technologiami.
Bierze udział w sesjach:
-
Foodtech i Retailtech – innowacje i strat-upy zmieniają obraz rynku
- Akwaponika i farmy miejskie – czyli ultralokalna żywność także z miast
- Aplikacje, dane, chmura łączą klienta i sklep
- Sklepy autonomiczne, vending, nanoplacówki
- Kasy samoobsługowe, wirtualne przymierzalnie i asystenci
- Przegląd foodowej i retailowej sceny start-upowej