Krzysztof Ślęczka
CG&S Clients Cluster Lead
Accenture w Polsce
Krzysztof Ślęczka jest dyrektorem odpowiadającym za Klientów z obszaru CG&S oraz za tematy Digital Commerce dla klientów z sektorów CG&S oraz handlu detalicznego. Specjalizuje się w definiowaniu i operacjonalizacji inicjatyw strategicznych oraz procesów biznesowych, a także we wdrożeniach, rozwoju i utrzymaniu rozwiązań z obszaru Omnichannel B2B/B2C dla klientów działających na rynkach polskim i globalnym.
Współautor raportu pt. „Zrównoważona żywność w Polsce – Narodziny masowego rynku jako szansa dla branży spożywczej” opublikowanego w czerwcu 2021 r oraz jego nowej edycji która ukaże się w październiku bieżącego roku.
Bierze udział w sesjach:
-
Zarządzanie firmą FMCG w dobie zmieniającego się świata
- Łańcuchy dostaw pod presją
- Cyfryzacja odpowiedzią na wyzwania ponadstandardowych zakłóceń
- Szybka reakcja na zmiany – wiedza z analizy danych
- Elastyczność rynku pracy – nowe modele, outsourcing, cudzoziemcy
- Optymalna logistyka wewnętrzna i magazynowanie – źródło przewag
- Paszportyzacja żywności, blockchain – co, gdzie, kiedy?
-
ESG w branży spożywczej i handlowej
- Zielona zmiana determinuje decyzje biznesowe firm spożywczych i handlowych
- Dobrostan zwierząt, zielone technologie, elektryczny transport
- Firma i sklep społecznie odpowiedzialny, czyli jaki?
- Rola zrównoważonej certyfikacji: MSC, FSC, ASC
- Ślad węglowy na cenzurowanym, jak go dobrze policzyć i ograniczyć?
- OZE, czyli branża spożywcza i handel na drodze do zielonej energii