Marek Złakowski
dyrektor ds. rozwoju relacji z klientem i cyfryzacji
Jeronimo Martins Polska
Ukończył Akademię Ekonomiczną w Poznaniu w 1997 oraz International Management Program Insead w 2008.
Od początku swojej kariery zawodowej jest związany z Grupą Jeronimo Martins, gdzie zajmował się miedzy innymi audytem, kontrolingiem finansowym, zarządzaniem sklepami i wdrożeniem systemu informatycznego a jako dyrektor ds. Analiz Biznesowych, był zaangażowany w rozwój systemów analitycznych związanych z Analityką Klienta oraz programem Moja Biedronka.
Na obecnym stanowisku zajmuje się obszarami wsparcia i satysfakcji klienta, programem lojalnościowym, analityką zachowań klienta, badaniami rynkowymi konsumenckimi oraz e-commerce.
Bierze udział w sesjach:
-
Power of e-commerce
- Cyfrowa przyszłość zakupów oczami liderów
- Doznać metaversum, czyli e-commerce w nieustającej ewolucji
- Wygodna ścieżka zakupów, wygodne płatności, wygodna dostawa
- Dark stores zmieniają oblicze miast i e-handlu
- Liveshopping napędza sprzedaż online
- E-sklep z dobrym regulaminem i promocją