Michał Tykarski
Business Development Director
Shopee Poland
Michał Tykarski – od września 2021 r. na stanowisku Business Development Director w Shopee Polska. Wcześniej przez wiele lat pracował w Boston Consulting Group, prowadząc strategiczne projekty z zakresu akwizycji i integracji, optymalizacji procesów biznesowych oraz wdrażania nowych rozwiązań technologicznych dla klientów z branży finansowej i ubezpieczeniowej. Absolwent University of Cambridge.
Bierze udział w sesjach:
-
Konsumenckie motto: tanio, online, blisko
- Demokratyzacja konsumpcji, czyli taniej w czasach wysokich cen
- Gdzie i jak chce kupować klient, czyli format idealny
- E-commerce – technologia buduje wygodne nawyki
- Jak daleko można spersonalizować ofertę i zlojalizować klienta?
- Co sprzedaje: cena, promocja czy opakowanie?
- Rola influencerów w budowaniu wizerunku marki
- Wyzwania szefów firm FMCG w czasach ekonomicznej i emocjonalnej huśtawki