Paweł Nowak
prezes, Goodvalley, producent marki, Dolina Dobra
W branży mięsnej pracuje od blisko 25 lat, w tym 16 rok w zespole Goodvalley. Zdobywał doświadczenia na różnych stanowiskach: zarówno jako specjalista w technologii mięsa, jak i osoba zarządzająca zespołami ludzkimi.
Doświadczenie i wiedzę praktyczną dopełnia wykształcenie- Jest absolwentem wydziału Technologii Żywności na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie, ukończył także studia MBA Executive na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Georgia State University w Atlancie.
Jako Prezes Goodvalley jest odpowiedzialny za działalność operacyjną firmy. Z racji wykształcenia i doświadczenia wspomaga obszary produkcyjne, z racji zainteresowań i zdobywanych kompetencji, rozwija Firmę w sferze komercyjnej: sprzedaży i marketingu.
Jest pasjonatem mięsa, jego wykorzystania kulinarnego i żywieniowego ( w 2002 roku uzyskał prestiżowy tytuł Technologa roku), psychologii z zakresu zarządzania zespołami ludzkimi i pracy z ludźmi, interesuje się również szeroko pojętym marketingiem i łańcuchem zjawisk stojących za konsumenckimi procesami decyzyjnymi.
Bierze udział w sesjach:
-
Think Agile: Branża spożywcza zawsze zwinna
- Scenariusze dla polskiej branży spożywczej na czas zawirowań geopolitycznych
- Rynkowe konsekwencje drożejących surowców i wojny po sąsiedzku
- Zielony Ład, zmiany proklimatyczne, zrównoważone strategie
- Przetasowania trendów biznesowych i konsumenckich: czyli rozwój w cieniu inflacji
- Kryzys to nie tylko wyzwania, ale także możliwości
-
ESG w branży spożywczej i handlowej
- Zielona zmiana determinuje decyzje biznesowe firm spożywczych i handlowych
- Dobrostan zwierząt, zielone technologie, elektryczny transport
- Firma i sklep społecznie odpowiedzialny, czyli jaki?
- Rola zrównoważonej certyfikacji: MSC, FSC, ASC
- Ślad węglowy na cenzurowanym, jak go dobrze policzyć i ograniczyć?
- OZE, czyli branża spożywcza i handel na drodze do zielonej energii