Szymon Mordasiewicz
Managing Director, Consumer Panel Services GfK | Poland
Absolwent Wyższej Szkoły Handlowej, podyplomowych studiów na Uniwersytecie Jagiellońskim i studiów Executive MBA w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.
Od blisko 20 lat związany z branżą FMCG. Pracę rozpoczął w firmie Nielsen, do której dołączył w roku 2002. W latach 2012-2014 był odpowiedzialny za Business Development w regionie CEE oraz krajów bałtyckich, a w latach 2014 – 2018 pracował jako Dyrektor Zarządzający polską częścią Nielsena. Przez 16 lat pracy miał możliwość współpracy z szeroką grupą producentów oraz detalistów dostarczając rozwiązania promujące dalszy rozwój biznesu.
Pasjonuje się światem FMCG. Od stycznia 2019 związany z firmą GfK, gdzie objął stanowisko Dyrektora Komercyjnego Panelu Gospodarstw Domowych w Polsce. W tej roli jest odpowiedzialny za realizację długoterminowej strategii wzrostu oraz zapewnianie Klientom producentom i detalistom satysfakcji z dostarczanych rozwiązań oraz współpracy.
Bierze udział w sesjach:
-
Alkohole i przekąski – gwiazdy sklepowej półki
- Przekąski i napoje – produkty na kryzysowe pocieszenie?
- Branża alkoholi po pandemii i podwyżce akcyzy – dobrze już było?
- R&D – w jakim rytmie biją serca producentów żywności i napojów
- Blisko konsumenta – innowacyjne pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
- Puls branży alkoholowej – trendy, perspektywy, wyzwania
- Słodko czy słono, czyli puls branży przekąsek