
Artur Gajewski
Marketing and R&D Director - Shareholder
Purella Superfoods
Artur Gajewski - Dyrektor Marketingu i R&D oraz udziałowiec w spółce Purella Superfoods, gdzie od 2015 odpowiada za działania marketingowe.W Purella zajmuje się strategicznym rozwojem biznesu, tworzeniem nowych produktów oraz koordynacją komunikacji marketingowej. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie marketingowe w branży medycznej i spożywczej. Przygodę z reklamą rozpoczynał w sieciowych agencjach Publicis oraz TBWA. W swoich działaniach kieruje się zasadą creative disruption szukając kreatywnych i efektywnych rozwiązań w budowaniu i prowadzeniu marek. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego wydział socjologii oraz Sterling Business College w Perth. Pasjonat sportu, starych samochodów i wina.
Participates in the sessions:
-
#consumer trends: How to crack the new consumer? Trends on the plate and in social media
- Sellers of positive emotions. How to create a brand in times of fake news, inflation, downsizing and
omnipresent criticism? - Not every celebrity can sell everything. How to choose the right influencer and who is responsible for
what they publish? - An appetite for proceeds from foods. Why do popular celebrities invest in food production?
- How to resist fads and create a brand that will last?
- The new generation is not going to buy just anything. How to convince the generation Z?
- Sellers of positive emotions. How to create a brand in times of fake news, inflation, downsizing and