Anna Sambor
dyrektor marketingu, Herbapol-Lublin SA
Posiada 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu, tworzeniu i realizacji strategii marketingowych, a także w sprzedaży. Specjalizuje się w działaniach prowadzonych dla branży spożywczej. Pracowała zarówno dla międzynarodowych koncernów FMCG (Unilever Polska, Pepsico), jak polskich spółek (Bakoma, Grupa Bakalland). Była także członkiem Zarządu Grupy Bakalland. Od niemal 3 lat pełni funkcję Dyrektora ds. Marketingu w Herbapol-Lublin S.A., odpowiadając za całość działań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z rozwojem nowych produktów i kategorii. Do jej zadań należy realizacja długookresowej strategii marketingowo-komunikacyjnej firmy Herbapol-Lublin S.A. oraz marek tworzących jej portfolio.
Bierze udział w sesjach:
-
#consumer trends: Jak ugryźć nowego konsumenta? Trendy podane na talerzu i w social mediach
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#consumer trends: Jak ugryźć nowego konsumenta? Trendy podane na talerzu i w social mediach
- Sprzedawcy pozytywnych emocji. Jak kreować markę w dobie fake newsów, inflacji, downsizingu i wszechstronnej krytyki?
- Nie każdy celebryta sprzeda wszystko. Jak dobierać influencerów i kto odpowiada za ich publikacje?
- Apetyt na spożywcze zyski. Dlaczego znani i lubiani inwestują w produkcję żywności?
- Jak nie poddawać się chwilowym modom i stworzyć markę na lata?
- Żywność dla nowego pokolenia wymaga specjalnej promocji. Co przekona „zetki”?