Carolina Halladin
Managing Director, MissTi
17 lat doświadczenia w branży FMCG na arenie międzynarodowej. Laureatka 2022 Global Trade Chambers US –„100 most succesful woman around the world”. Prawnik, który obsługując międzynarodowy retail zrozumiał, że chce być po drugiej stronie - rozwijać firmy produkcyjne w branży spożywczej i kosmetycznej. Strateg skupiający się na rozwoju biznesu i tworzeniu innowacyjnych produktów. Zarządzanie na poziomie operacyjnym, sprzedaży i marketingu - wydajność strategiczna i wykonawcza z prowadzeniem oraz poprawą długoterminowych relacji z klientami. W Polsce uprzednio przez lata związana z Firmą Sante – pełniąc rolę Dyrektora Rozwoju Biznesu oraz Exportu, kolejno Verona Product Professional; brytyjski K Charles Haulage Ltd. i spółki powiązane, Firmy Produkcyjne z rynków GCC, Asia, ZEA czy Europy oraz kancelarie prawne na rynkach UE. Ponad 80 rynków doświadczenia zarządczego i biznesowego. Poza branżą fmcg – skupiona na inwestycjach indywidualnych i doradzaniu przedsiębiorstwom z branży real estate.
Bierze udział w sesjach:
-
#consumer trends: Nowe marki, nowe strategie: premiumizacja oferty vs. dyskontowe ceny
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#consumer trends: Nowe marki, nowe strategie: premiumizacja oferty vs. dyskontowe ceny
- Czy to jest czas na innowacje i nowości?
- Najniższa i najwyższa półka dobrze sobie radzą. Co ze średniakami?
- Back to the Future: kultura innowacji vs. kryzysowe potrzeby
- Za te atuty możemy dopłacić: produkty proklimatyczne, prozdrowotne, zapewniające wyższy dobrostan zwierząt
- Konsument królem, cena królową – czyli dyskontowe marki rządzą