Edyta Kochlewska
redaktor naczelna
dlahandlu.pl
Bierze udział w sesjach:
-
#strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania
- Co napędza, a co stopuje polski biznes spożywczy?
- Dynamiczna zmiana jako nowa norma: branża spożywcza zawsze w drodze: gospodarka, konsument, technologia
- Żywność, produkcja, konsumpcja w czasach AI: technologie przyszłości, rozwój firm, zdrowie konsumentów
- Zielona ekonomia w branży żywnościowej – zmiana, która wymaga zaangażowania
-
#strategy trends: Konsument 2030: ultrakomfort, wellbeing, cyfrowe życie
- Sprzedaż pod presją konsumenckich oczekiwań – realnych i nierealnych – jak szukać złotego środka?
- Preselekcja trendów: co dla wszystkich, co dla zetki, co dla silvera?
- Formaty idealne dla wygodnego klienta. Czy da się bliżej?
- Czy technologia sprawi, że klient będzie wiecznie zadowolony?
-
#technology trends: Zdigitalizowana przyszłość handlu: e-commerce, omnichannel, data marketing
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#technology trends: Zdigitalizowana przyszłość handlu: e-commerce, omnichannel, data marketing
- Digitalizacja to nie tylko sprzedaż, czyli żywność zaprojektowana cyfrowo
- Placówka, platforma, e-sklep – czyli cały ten omnichannel Cyfrowe zakupy, realny produkt, cyfrowe płatności
- Sztuczna inteligencja rozpracowuje nasze dane – co na to prawo?
- Dostawa na już, czyli walka e-handlu z czasem