Jakub Nowak
prezes zarządu, JNT Group
Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group, Członek Rady Głównej ZP Polskiej Rady Winiarstwa.
Karierę w rozpoczął w 2000 roku jako przedstawiciel handlowy w spółce Jantoń, gdzie w 2001 roku został dyrektorem sprzedaży, w 2002– prezesem spółki dystrybucyjnej Jantoń Dystrybucja, a w 2008– wiceprezesem firmy Jantoń. Funkcję prezesa zarządu Jantoń objął w 2017 roku i wraz z Enterprise Investors wykupił spółkę, która w 2019 roku zmieniła nazwę na JNT Group.
Dynamicznie rozwija firmę, stawiając na innowacje, rozwój sieci dystrybucji i portfolio produktowego, modernizację zakładu produkcyjnego i konsolidację rynku. Jest autorem m.in. zakupu marki Grzaniec Galicyjski i spółki Platinum Wines, wprowadzenia pionierskich projektów: Makłowicz Poleca, a także Wino Chefa, realizowanego we współpracy z Michelem Moranem. Stworzył od podstaw markę Monte Santi, którą cały czas intensywnie rozwija. Dokonał nabycia większościowego pakietu udziałów w firmie DOMENIILE BOIERU SRL, która jest właścicielem zakładu produkcyjnego i winnic w Ciumbrud, wprowadzając tym samym JNT Group na rynek rumuński.
Prywatnie entuzjasta piłki nożnej, snowboardu i tenisa ziemnego. Posiada własny zespół rajdowy Wild Wine Racing oraz ściga się pojazdami UTV.
Bierze udział w sesjach:
-
#consumer trends:
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
- „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
- Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
- Nowe szaty alkoholu.#consumer trends:
- „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
- Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
- Nowe szaty alkoholu.#consumer trends:
Jak cię widzą, tak cię smakują. „Wizerunek mięsa A.D. 2023”- Mięso walczy z zamiennikami na argumenty
- Promocja mięsa, czyli do kogo kierować komunikaty?
- Mięsne innowacje. Skąd czerpać inspiracje?
#consumer trends:
Novel food, białko owadzie, żywność roślinna. Jak z ciekawostek rynkowych uczynić prężną gałąź przemysłu spożywczego?- Regulacje unijne a nowa żywność. Kto boi się innowacji?
- Owady w menu. Jak Polska może skorzystać na nowym trendzie?
- Żywność roślinna – wysyp innowacji. Czas na plant-based 2.0
#consumer trends:
Nowe szaty alkoholu – NoLo, 0%, trendy, nowe grupy docelowe- Jaki będzie 2024 rok na rynku alkoholi? Eksperci wskazują trendy
- Alkohole, które stały się napojami. Dla kogo wersje bezalkoholowe?
- Krafty, manufaktury, produkcja rzemieślnicza – czy to przyszłość rynku alkoholi?
- Wódka traci zwolenników. Jak ożywić jej wizerunek?