Karolina Zajdel Pawlak
dyrektor zarządzająca, NielsenIQ
Dyrektor Zarządzająca ACNielsen Polska. Od blisko 20 lat związana z firmą badawczą Nielsen, która dostarcza swoim partnerom biznesowym informacje o zwyczajach, trendach konsumenckich i sprzedażowych w ponad 100 krajach na świecie.
Ekspert branży FMCG i Retail, z doświadczeniem z rynku polskiego i europejskiego. Wraz z zespołem wspiera Klientów z sektora dóbr szybkozbywalnych i handlu detalicznego w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych w oparciu o dane rynkowe.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Bierze udział w sesjach:
-
#strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania
- Co napędza, a co stopuje polski biznes spożywczy?
- Dynamiczna zmiana jako nowa norma: branża spożywcza zawsze w drodze: gospodarka, konsument, technologia
- Żywność, produkcja, konsumpcja w czasach AI: technologie przyszłości, rozwój firm, zdrowie konsumentów
- Zielona ekonomia w branży żywnościowej – zmiana, która wymaga zaangażowania