Krystian Krystoforski
manager ds. marketingu i PR
Biurkom Flampol Sp. z o.o.
Od początku kariery związany z branżą FMCG. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z marketingiem oraz wizerunkiem. Pracując dla przedsiębiorstw odpowiadał min. za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, realizacji ogólnopolskich kampanii, opracowanie i wdrożenie modelu promocji poprzez wykorzystanie social media, współprace z influancerami.
Od 2016 roku pełni funkcje menadżera ds. marketingu i PR marki ,,OryginalnySok’’. Odpowiedzialny za stworzenie brandu oraz opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji. Wdrożenie nowego brandu o nazwie ,, OryginalnaSpiżarnia’’ Koncentruje się przede wszystkim na pracy z klientami z sektora spożywczego oraz eventów.
Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu na kierunku menadżersko – prawnym ze specjalizacją menadżer ds. marketingu i PR. Prelegent kilku konferencji branżowych, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Absolwent wielu kursów i szkoleń z zakresu komunikacji.
Bierze udział w sesjach:
-
#consumer trends: Jak ugryźć nowego konsumenta? Trendy podane na talerzu i w social mediach
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#consumer trends: Jak ugryźć nowego konsumenta? Trendy podane na talerzu i w social mediach
- Sprzedawcy pozytywnych emocji. Jak kreować markę w dobie fake newsów, inflacji, downsizingu i wszechstronnej krytyki?
- Nie każdy celebryta sprzeda wszystko. Jak dobierać influencerów i kto odpowiada za ich publikacje?
- Apetyt na spożywcze zyski. Dlaczego znani i lubiani inwestują w produkcję żywności?
- Jak nie poddawać się chwilowym modom i stworzyć markę na lata?
- Żywność dla nowego pokolenia wymaga specjalnej promocji. Co przekona „zetki”?