Krzysztof Bogacz
Marketing Director
LOTTE Wedel
Poszukiwacz insigtów i innowacji produktowych.
Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w Agencji Marketing Service TBWA\Tequila w Poznaniu.
Następnie w Kompanii Piwowarskiej odpowiadał między innymi za biznes marki Tyskie, a także za wprowadzenie na rynek marki Książęce. Lekcję zarządzania marką premium przyjął w L’OREALu, a następnie w NIVEA dokonał odświeżenia i ekspansji na dorosłą target grupę z marką BAMBINO, przez trzy lata pracował w AVON jako Beauty Categories Marketing Director Polska/CEE.
Z firmą Wedel związany od 2022 roku, odpowiedzialny m.in. za wdrożenie nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Wedel – z przyjemnością” a także za nowe, odważne koncepcje kreatywne Wedla skierowane do młodszej grupy docelowej.
Bierze udział w sesjach:
-
#consumer trends: Jak ugryźć nowego konsumenta? Trendy podane na talerzu i w social mediach
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#consumer trends: Jak ugryźć nowego konsumenta? Trendy podane na talerzu i w social mediach
- Sprzedawcy pozytywnych emocji. Jak kreować markę w dobie fake newsów, inflacji, downsizingu i wszechstronnej krytyki?
- Nie każdy celebryta sprzeda wszystko. Jak dobierać influencerów i kto odpowiada za ich publikacje?
- Apetyt na spożywcze zyski. Dlaczego znani i lubiani inwestują w produkcję żywności?
- Jak nie poddawać się chwilowym modom i stworzyć markę na lata?
- Żywność dla nowego pokolenia wymaga specjalnej promocji. Co przekona „zetki”?