Krzysztof Trojanowski
członek zarządu, dyrektor operacyjny
Stokrotka Sp. z o.o.
Związany z firmą od 2004 roku. Odpowiedzialny w spółce za operacyjne zarządzanie ponad dziewięciuset sklepami w całej Polsce, doskonalenie ich modelu oraz rozwój sieci.
W swojej karierze zawodowej pełnił funkcje menadżerskie oraz odpowiadał za nadzór właścicielski w wielu branżach – m.in. transporcie i energetyce.
Doktor ekonomii. Poza pracą w biznesie posiada też doświadczenie jako wykładowca akademicki.
Bierze udział w sesjach:
-
#consumer trends: Nowe marki, nowe strategie: premiumizacja oferty vs. dyskontowe ceny
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#consumer trends: Nowe marki, nowe strategie: premiumizacja oferty vs. dyskontowe ceny
- Czy to jest czas na innowacje i nowości?
- Najniższa i najwyższa półka dobrze sobie radzą. Co ze średniakami?
- Back to the Future: kultura innowacji vs. kryzysowe potrzeby
- Za te atuty możemy dopłacić: produkty proklimatyczne, prozdrowotne, zapewniające wyższy dobrostan zwierząt
- Konsument królem, cena królową – czyli dyskontowe marki rządzą