Maciej Otrębski
Strategic Partnerships Manager, RoślinnieJemy
Strategic Partnerships Manager w kampanii RoślinnieJemy, gdzie zajmuje się współpracą z przedsiębiorcami oraz doradztwem strategicznym w zakresie umiejętnego wykorzystania rosnącej popularności produktów roślinnych w branży spożywczej. Odpowiada za koncepcję i program konferencji Plant-Powered Perspectives. Ekspert w programie Climate Leadership UN Environment. Organizował TEDxKraków, współpracuje także z agencją strategiczną Change Pilots. Wcześniej zaangażowany w Eataway, największą platformę meal-sharingową w centralnej części Europy. Absolwent ekonomii na UEK.
Bierze udział w sesjach:
-
#consumer trends: Nowe marki, nowe strategie: premiumizacja oferty vs. dyskontowe ceny
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#consumer trends: Nowe marki, nowe strategie: premiumizacja oferty vs. dyskontowe ceny
- Czy to jest czas na innowacje i nowości?
- Najniższa i najwyższa półka dobrze sobie radzą. Co ze średniakami?
- Back to the Future: kultura innowacji vs. kryzysowe potrzeby
- Za te atuty możemy dopłacić: produkty proklimatyczne, prozdrowotne, zapewniające wyższy dobrostan zwierząt
- Konsument królem, cena królową – czyli dyskontowe marki rządzą