Marcin Zieliński
dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju
Makarony Polskie SA
Dyrektor ds. Rozwoju w Makarony Polskie S.A. W firmie odpowiada za sprzedaż, marketing, eksport oraz M&A. Poprzednio zajmował stanowisko Doradcy Zarządu w AMS Consulting sp. z o.o. i prowadził własną działalność gospodarczą w zakresie realizacji projektów konsultingowych. W latach 2012-15 pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu Agencji Rozwoju Przemysłu S.A., a w latach 2008-12 Dyrektora Departamentu Nadzoru Właścicielskiego i Prywatyzacji w Ministerstwie Skarbu Państwa. Pracował także w Komisji Nadzoru Finansowego, Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej oraz Bankowym Domu Maklerskim PKO BP. W latach 2008-2014 był członkiem rad nadzorczych w spółkach nadzorowanych przez Skarb Państwa i ARP SA, w tym w latach 2008-2013 Przewodniczącym Rady Nadzorczej PGE Polska Grupa Energetyczna SA.
Z wykształcenia prawnik i finansista. W 2014 roku uzyskał tytuł Executive MBA w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, Uniwersytetu Gdańskiego i Rotterdam School of Management Erasmus University.
Bierze udział w sesjach:
-
Nic o nas bez nas. Biznes pod ostrzałem regulacji – czy polityka i branża spożywcza grają do tej samej bramki?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCINic o nas bez nas. Biznes pod ostrzałem regulacji – czy polityka i branża spożywcza grają do tej samej bramki?
- System kaucyjny – ogromna zmiana, od której zależy los całej branży spożywczej
- Czego branża spożywcza oczekuje a czego potrzebuje od nowego rządu?
- Unijne regulacje – czy dotyczą tylko dużych graczy? Jak się do nich dostosować?
- Jak efektywnie organizować współpracę na linii rządzący – związki branżowe?
- Podatki sektorowe – w którym kierunku zmierzamy?