Marek Myślicki
Chief Growth Officer, Stor9, Head of Influencer Marketing Workgroup, IAB Poland
Chief Growth Officer czołowej agencji reklamowej specjalizującej się w influencer marketingu Stor9_. Doświadczony w tworzeniu strategii komunikacji, w kampaniach z wykorzystaniem oraz w kreowaniu produktów z influencerami i gwiazdami. Doświadczenie zdobywał m.in w MTV Polska, Discovery Media, Abstra oraz GetHero. Przewodniczący Grupy Roboczej Influencer Marketing w IAB Polska.
Bierze udział w sesjach:
-
#consumer trends: Jak ugryźć nowego konsumenta? Trendy podane na talerzu i w social mediach
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#consumer trends: Jak ugryźć nowego konsumenta? Trendy podane na talerzu i w social mediach
- Sprzedawcy pozytywnych emocji. Jak kreować markę w dobie fake newsów, inflacji, downsizingu i wszechstronnej krytyki?
- Nie każdy celebryta sprzeda wszystko. Jak dobierać influencerów i kto odpowiada za ich publikacje?
- Apetyt na spożywcze zyski. Dlaczego znani i lubiani inwestują w produkcję żywności?
- Jak nie poddawać się chwilowym modom i stworzyć markę na lata?
- Żywność dla nowego pokolenia wymaga specjalnej promocji. Co przekona „zetki”?