Mateusz Kowalewski
prezes zarządu
Hortimex Sp. z o.o.
Przedsiębiorca rodzinny w drugim pokoleniu. Współwłaściciel i Prezes HORTIMEX. Od 2009 roku zarządza Firmą, która wspiera projektowanie i produkcję żywności oraz jest platformą wymiany towarów, wiedzy i doświadczeń pomiędzy światowymi producentami składników żywności a polskimi producentami żywności. Praktyk nowoczesnej organizacji i zarządzania firmą rodzinną. Obszary zainteresowań: projektowanie i tworzenie żywności, modelowanie biznesowe, zarządzanie strategiczne, zarządzanie przez wartości, społeczna odpowiedzialność biznesu, systemy zarządzania jakością, sukcesja w firmach rodzinnych.
Bierze udział w sesjach:
-
#consumer trends:
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
- „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
- Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
- Nowe szaty alkoholu.#consumer trends:
- „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
- Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
- Nowe szaty alkoholu.#consumer trends:
Jak cię widzą, tak cię smakują. „Wizerunek mięsa A.D. 2023”- Mięso walczy z zamiennikami na argumenty
- Promocja mięsa, czyli do kogo kierować komunikaty?
- Mięsne innowacje. Skąd czerpać inspiracje?
#consumer trends:
Novel food, białko owadzie, żywność roślinna. Jak z ciekawostek rynkowych uczynić prężną gałąź przemysłu spożywczego?- Regulacje unijne a nowa żywność. Kto boi się innowacji?
- Owady w menu. Jak Polska może skorzystać na nowym trendzie?
- Żywność roślinna – wysyp innowacji. Czas na plant-based 2.0
#consumer trends:
Nowe szaty alkoholu – NoLo, 0%, trendy, nowe grupy docelowe- Jaki będzie 2024 rok na rynku alkoholi? Eksperci wskazują trendy
- Alkohole, które stały się napojami. Dla kogo wersje bezalkoholowe?
- Krafty, manufaktury, produkcja rzemieślnicza – czy to przyszłość rynku alkoholi?
- Wódka traci zwolenników. Jak ożywić jej wizerunek?