Paweł Głowniak
dyrektor handlowy, Herbapol-Lublin SA
Ma ponad 25-letnie doświadczenie w sprzedaży, które zdobywał na kolejnych szczeblach, począwszy od vansellera. Jako Dyrektor Handlowy pracuje od 13 lat. Zarządzał sprzedażą na rynku tradycyjnym, nowoczesnym, w eksporcie, a także w obszarze B2B oraz HoReCa. Pracował z dużymi, uznanymi markami, jak Bakalland, Delecta, Herbapol, Big-Active, a także z markami własnymi. Dużo czasu spędza przy półkach w sklepach, zgodnie ze swoją zawodową dewizą, że to właśnie tam tworzy się biznes. Dzięki pracy z założycielami i funduszami, zna różne perspektywy spojrzenia na wynik. Od 5 lat pełni funkcję Dyrektora Handlowego w firmie Herbapol S.A., gdzie zarządza zespołem ok. 150 osób. W pracy stawia na lojalność i szczerość.
Bierze udział w sesjach:
-
#consumer trends: Nowe marki, nowe strategie: premiumizacja oferty vs. dyskontowe ceny
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#consumer trends: Nowe marki, nowe strategie: premiumizacja oferty vs. dyskontowe ceny
- Czy to jest czas na innowacje i nowości?
- Najniższa i najwyższa półka dobrze sobie radzą. Co ze średniakami?
- Back to the Future: kultura innowacji vs. kryzysowe potrzeby
- Za te atuty możemy dopłacić: produkty proklimatyczne, prozdrowotne, zapewniające wyższy dobrostan zwierząt
- Konsument królem, cena królową – czyli dyskontowe marki rządzą