Piotr Grabowski
współzałożyciel, FoodTech.ac.
Człowiek żyjący wyzwaniami. Wraz z kolegą z SGH - Michałem Piosikiem założył pierwszy akcelerator branży spożywczej w Polsce - foodtech.ac. Wyszykują, szkolą i pomagają finansować startupy, które zmienią branżę spożywczą na bardziej przyjazną środowisku. W portfolio mają takie produkty jak roślinna alternatywa mięsa z kurczaka, mikroliście i zioła z farm wertykalnych, wegańskie jogurty na bazie fasoli czy pełnowartościowe posiłki w proszku. Wierzą, że mogą uratować ziemię przed katastrofą ekologiczną zmieniając wielki przemysł.
Piotr pomaga także rozwijać HubHub - europejską sieć przestrzeni coworkingowych zlokalizowanych w Warszawie, Bratysławie, Pradze, Budapeszcie i Londynie. Ponadto w rodzinnym Białymstoku wraz ze wspólnikami prowadzi hub biznesowy Współpracownia świadczący szereg usług dla przedsiębiorców.
Ważnym projektem w jego życiu jest Kazimiernikejszyn - pełny przygód i muzyki festiwal w Kazimierzu Dolnym, na terenie którego dostępne jest jedynie wegetariańskie i wegańskie jedzenie.
Prywatnie miłośnik żeglarstwa, snowboardu, rolek, łyżew i rowerowych podróży po Polsce w poszukiwaniu urokliwych miejsc celem złapania oddechu na chwilę lub dwie.
Bierze udział w sesjach:
-
#consumer trends:
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
- „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
- Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
- Nowe szaty alkoholu.#consumer trends:
- „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
- Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
- Nowe szaty alkoholu.#consumer trends:
Jak cię widzą, tak cię smakują. „Wizerunek mięsa A.D. 2023”- Mięso walczy z zamiennikami na argumenty
- Promocja mięsa, czyli do kogo kierować komunikaty?
- Mięsne innowacje. Skąd czerpać inspiracje?
#consumer trends:
Novel food, białko owadzie, żywność roślinna. Jak z ciekawostek rynkowych uczynić prężną gałąź przemysłu spożywczego?- Regulacje unijne a nowa żywność. Kto boi się innowacji?
- Owady w menu. Jak Polska może skorzystać na nowym trendzie?
- Żywność roślinna – wysyp innowacji. Czas na plant-based 2.0
#consumer trends:
Nowe szaty alkoholu – NoLo, 0%, trendy, nowe grupy docelowe- Jaki będzie 2024 rok na rynku alkoholi? Eksperci wskazują trendy
- Alkohole, które stały się napojami. Dla kogo wersje bezalkoholowe?
- Krafty, manufaktury, produkcja rzemieślnicza – czy to przyszłość rynku alkoholi?
- Wódka traci zwolenników. Jak ożywić jej wizerunek?