Piotr Her
CEO
SuperDrob SA | LipCo Foods
Piotr Her jest absolwentem SGH w Warszawie, gdzie uzyskał tytuł Magistra Ekonomii na kierunku Finansów i Bankowości. Ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji UW oraz odbył studia doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów SGH. Studiował również w HEC w Paryżu (CEMS Master), FUDAN University w Szanghaju oraz NTU w Tajpej. Karierę zawodową rozpoczął w 1996 roku w departamencie klienta kluczowego Unilever Polska. Następnie był analitykiem giełdowym w Millennium Domu Maklerskim oraz Raiffeisen Banku. Zarządzał również aktywami w Opera TFI. Od 2010 do 2020 roku był związany z grupą BZ WBK (obecnie Santander Bank Polska).
Z grupą SuperDrob jest związany od 2015 roku, gdy został członkiem Rady Nadzorczej. Również od 2020 roku jest członkiem Zarządu CPF Poland S.A. gdzie odpowiada za finanse i zrównoważony rozwój. LipCo Foods to polska marka parasolowa, pod którą od 2024 funkcjonują wszystkie marki i spółki obecne dotychczas w ramach Grup Kapitałowych SuperDrob i CPF Poland.
Bierze udział w sesjach:
-
#strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania
- Co napędza, a co stopuje polski biznes spożywczy?
- Dynamiczna zmiana jako nowa norma: branża spożywcza zawsze w drodze: gospodarka, konsument, technologia
- Żywność, produkcja, konsumpcja w czasach AI: technologie przyszłości, rozwój firm, zdrowie konsumentów
- Zielona ekonomia w branży żywnościowej – zmiana, która wymaga zaangażowania
-
#green trends: ESG w branży spożywczej: dobrostan zwierząt, klimat, konsument
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#green trends: ESG w branży spożywczej: dobrostan zwierząt, klimat, konsument
- Czy ESG to tylko obowiązki? Jakie korzyści biznesowe może przynieść firmom wdrażanie różnych aspektów strategii ESG (klimat, dobrostan, środowisko)?
- Co ESG oznacza w praktyce dla konsumentów? Jak skorzystają oni na nowych wytycznych dla firm i zmianach legislacyjnych UE?
- Dobrostan zwierząt, klimat, konsument w strategii firm spożywczych. Przykłady praktyczne
- Czy zrównoważony system żywnościowy jest odporny na wojny, kryzysy i globalne wstrząsy?
- ESG. Jak rządzący mogą wspomóc firmy spożywcze?
- Produkcja zdrowszej żywności wychodzi firmom na zdrowie. Jak branża spożywcza może wpłynąć na zdrowie konsumentów bez utraty zysków?