Piotr Jankowski
dyrektor, Wydział Handlu, SM Mlekpol
Urodził się w Toruniu, gdzie ukończył studia na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Jest też m. in. absolwentem studiów doktoranckich Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W latach 2005–2008 zarządzał sprzedażą w toruńskiej firmie CENTERNET S.A. (branża IT), następnie odpowiadał za sprzedaż w makroregionie północno-wschodnim u wiodącego dystrybutora z branży alkoholowej. Ze Spółdzielnią Mleczarską MLEKPOL w Grajewie związany od 2009 roku. Jako manager odpowiadał m.in. za sprzedaż wewnętrzną, w tym powstanie sklepów firmowych oraz dystrybucję paliw płynnych. Od 2018 roku, jako kierownik Wydziału ds. operacji logistyczno-handlowych zarządzał całością procesów związanych z obsługą zamówień, planowaniem produkcji, magazynowaniem i dystrybucją wyrobów gotowych. Od stycznia 2023 roku Dyrektor Wydziału Handlu SM MLEKPOL w Grajewie, właściciela m.in. marek Łaciate, Mazurski Smak, Maślanka Mrągowska, Rolmlecz czy Milko.
Bierze udział w sesjach:
-
Z dużym można więcej. Kto napędza konsolidacyjną machinę w branży spożywczej i handlowej?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIZ dużym można więcej. Kto napędza konsolidacyjną machinę w branży spożywczej i handlowej?
- Inflacja wymusza konsolidację. Czy mamy klimat do przejęć?
- Kto kupuje, a kto jest na sprzedaż? Przegląd sytuacja na rynku. Branże, które są na celowniku inwestorów
- Polskie firmy za granicą. Czy przejęcia mogą przyspieszyć ekspansję?
- Nadchodzi era gigantów? Czy łączenie się wielkich podmiotów ma sens?
- Polskie start-upy żywnościowe – czy są atrakcyjne na rynku fuzji i przejęć?