Sławomir Leszczyński
członek zarządu, dyrektor pionu handlowego
Makro Cash And Carry Polska SA
Sławomir Leszczyński karierę w strukturach MAKRO Polska rozpoczął w 2015 roku jako Menedżer Kategorii w Dziale Konserwy i Koncentraty Spożywcze. W 2016 roku objął stanowisko Menedżera Działu Marka Własna, a w kolejnych latach wziął odpowiedzialność także za działy Koordynacji Promocji i Transformacji Zakupowej. Od 2020 roku piastował w MAKRO stanowisko Menedżera Dywizji Handlowej w kategoriach spożywczych i świeżych. Przed rozpoczęciem pracy w MAKRO przez osiem i pół roku związany był z siecią handlową Tesco w Republice Irlandii oraz w Wielkiej Brytanii.
Bierze udział w sesjach:
-
#strategy trends: Konsument 2030: ultrakomfort, wellbeing, cyfrowe życie
- Sprzedaż pod presją konsumenckich oczekiwań – realnych i nierealnych – jak szukać złotego środka?
- Preselekcja trendów: co dla wszystkich, co dla zetki, co dla silvera?
- Formaty idealne dla wygodnego klienta. Czy da się bliżej?
- Czy technologia sprawi, że klient będzie wiecznie zadowolony?