Tomasz Mietiułka
wiceprezes zarządu, Upfield Polska, dyrektor finansowy na Europę Centralną i Południowo-Wschodnią, Upfield
Doświadczony dyrektor finansowy, wcześniej biznes partner dla działów sprzedaży i marketingu w międzynarodowych firmach m.in. Unilever, Makro Cash & Carry, Upfield.
Od kilkunastu lat zajmuje się analityką biznesową, która jest niezbędna do podejmowania strategicznych decyzji biznesowych w środowisku silnej konkurencji. Jest ekspertem w zakresie pozyskiwania wieloźródłowej wiedzy z zakresu szeroko rozumianych metod ilościowych w ekonomii oraz systemów informatycznych. Wierzy w dominację ludzkiej inteligencji nad AI - pomimo intensywnego rozwoju tej drugiej.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku „Metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne”. Prywatnie, szczęśliwy Tata czterech córek, pasjonat muzyki i literatury.
Bierze udział w sesjach:
-
#technology trends: Cyfrowa transformacja branży spożywczej
- Dane i analityka – czyli digitalizacja w służbie efektywnej produkcji żywności
- Sztuczna inteligencja – w czym może pomóc firmom spożywczym i jak mądrze ją wykorzystywać?
- Wspomaganie zarządzania zasobami firmy – produktywność dzięki automatyzacji procesów
- Dostawca rozwiązań cyfrowych partnerem producenta żywności. Jak znaleźć swoją „drugą połówkę” w branży?