Witold Franczak
dyrektor, Browar Bóbr Limanowa Sp. z o.o.
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego i studiów podyplomowych z dziedziny zarządzania i marketingu na Politechnice Łódzkiej. Prezes Zarządu z 30-letnim doświadczeniem w zarządzaniu firmami zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.
Łączy nowatorskie pomysły oraz doświadczenie w prowadzeniu i restrukturyzacji firm w branżach alkoholowej (np. Grupa Belvedere, CEDC), oraz petrochemicznej (PKN Orlen Oil) i sektorze automoto ( ACE). Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów międzynarodowych (Luksemburg, Bułgaria, Mołdawia, Czechy, inne) oraz umiejętności kształtowania polityki handlowej dopasowanej do zróżnicowanych wymogów klienta i otoczenia. Wprowadził na rynek wiele nowych segmentów oraz czołowe marki w tym mołdawskie wina, gruzińskie wina i brandy, a także oleje silnikowe Platinum Max.
Ponadto, zajmował się nadzorowaniem i realizacją długoterminowych celów w spółkach Skarbu Państwa i prawa handlowego.
Jako Manager z wieloletnim doświadczeniem dysponuje rozległą wiedzą w zakresie polityki personalnej w przedsiębiorstwie oraz zarządzania kapitałem ludzkim. W swojej pracy koncentruje się na doskonaleniu strategii marketingowej firmy identyfikowaniu strategicznych możliwości. Jego podejście do zarządzania opiera się na czterech filarach: innowacjach, efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi, optymalizacji procesów oraz rozwoju.
Bierze udział w sesjach:
-
#consumer trends:
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
- „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
- Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
- Nowe szaty alkoholu.#consumer trends:
- „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
- Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
- Nowe szaty alkoholu.#consumer trends:
Jak cię widzą, tak cię smakują. „Wizerunek mięsa A.D. 2023”- Mięso walczy z zamiennikami na argumenty
- Promocja mięsa, czyli do kogo kierować komunikaty?
- Mięsne innowacje. Skąd czerpać inspiracje?
#consumer trends:
Novel food, białko owadzie, żywność roślinna. Jak z ciekawostek rynkowych uczynić prężną gałąź przemysłu spożywczego?- Regulacje unijne a nowa żywność. Kto boi się innowacji?
- Owady w menu. Jak Polska może skorzystać na nowym trendzie?
- Żywność roślinna – wysyp innowacji. Czas na plant-based 2.0
#consumer trends:
Nowe szaty alkoholu – NoLo, 0%, trendy, nowe grupy docelowe- Jaki będzie 2024 rok na rynku alkoholi? Eksperci wskazują trendy
- Alkohole, które stały się napojami. Dla kogo wersje bezalkoholowe?
- Krafty, manufaktury, produkcja rzemieślnicza – czy to przyszłość rynku alkoholi?
- Wódka traci zwolenników. Jak ożywić jej wizerunek?