
Paweł Łagoda
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
TREPKO Sp. z o.o.
Od 2008 roku związany z firmą TREPKO Sp. z o.o. w Gnieźnie. Od sierpnia 2011, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży oraz Członek Zarządu firmy, obecnie zatrudniającej ponad 350 osób, która jest największym oddziałem międzynarodowej Grupy TREPKO - jednego ze światowych liderów wśród producentów rozwiązań pakujących dla przemysłu spożywczego. Ponad 65-letnie doświadczenie ugruntowało pozycję TREPKO w czołówce najlepszych przedsiębiorstw zajmujących się produkcją maszyn pakujących, z gronem lojalnych klientów w ponad 120 krajach na całym świecie. Pan Paweł Łagoda zarządza sprzedażą urządzeń i rozwiązań pakujących TREPKO w Polsce, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, krajach Europy Środkowej, Krajach Bałkańskich, Rosji oraz krajach byłego ZSRR. Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej na wydziale Budowy Maszyn. Dodatkowo ukończył studia podyplomowe Zarządzanie Przedsiębiorstwami, na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Bierze udział w sesjach:
-
Przemysł spożywczy. Biznes 4.0 – nowe technologie czynnikiem konkurencyjności. Część II
ZOBACZ WIĘCEJPrzemysł spożywczy. Biznes 4.0 – nowe technologie czynnikiem konkurencyjności. Część II
- Główne trendy w technologii, które zmienią kształt i funkcjonowanie branży spożywczej
- Fabryka przyszłości – produkcja spożywcza z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi zarządzania
- Menedżer i pracownik w firmie przyszłości. Człowiek, kreatywność, sztuczna inteligencja
- Szybciej, płynniej, taniej – obszary optymalizacji produkcji
- Znaczenie sprawnej logistyki wewnętrznej dla konkurencyjności produkcji
- Procesy logistyczne – rola automatyzacji w firmach spożywczych
- Automatyzacja odpowiedzią na wyzwania związane z rynkiem pracy
- Nowe obszary inwestycji technologicznych: produkcja, sprzedaż, zarządzanie
- Internet Rzeczy, Big Data i technologie mobilne w walce o nowe rynki i nowych klientów