
Piotr Ławski
Prezes
MAS Trading Sp. z o.o. Sp.K. o
Absolwent Politechniki Warszawskiej oraz Handlu Zagranicznego w SGPiS.
Związany z branżą automatyzacji procesów pakowania od roku 1996. Stworzył firmę Mas Trading, polskiego integratora urządzeń końca linii produkcyjnych, reprezentującego na rynku polskim szereg czołowych europejskich producentów maszyn i urządzeń.
Podczas ponad dwudziestoletniej działalności doradzał wielu firmom produkcyjnym na polskim rynku w zakresie optymalizacji procesów pakowania i ich wdrożenia.
Pośród partnerów, którzy skorzystali z jego doświadczenia i kompetencji, są takie firmy jak Laktopol, Unilever, Mars, Bunge, Mieszko, Mlekovita, Colgate, Lazur, Polmos Bielsko Biała, Mondelez, Orlen, Reckitt Benckiser i wiele innych.
Bierze udział w sesjach:
-
Przemysł spożywczy. Biznes 4.0 – nowe technologie czynnikiem konkurencyjności. Część I
ZOBACZ WIĘCEJPrzemysł spożywczy. Biznes 4.0 – nowe technologie czynnikiem konkurencyjności. Część I
- Główne trendy w technologii, które zmienią kształt i funkcjonowanie branży spożywczej
- Fabryka przyszłości – produkcja spożywcza z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi zarządzania
- Menedżer i pracownik w firmie przyszłości. Człowiek, kreatywność, sztuczna inteligencja
- Szybciej, płynniej, taniej – obszary optymalizacji produkcji
- Znaczenie sprawnej logistyki wewnętrznej dla konkurencyjności produkcji
- Procesy logistyczne – rola automatyzacji w firmach spożywczych
- Automatyzacja odpowiedzią na wyzwania związane z rynkiem pracy
- Nowe obszary inwestycji technologicznych: produkcja, sprzedaż, zarządzanie
- Internet Rzeczy, Big Data i technologie mobilne w walce o nowe rynki i nowych klientów