- DZIEŃ 1 2024.11.04
- DZIEŃ 2 2024.11.05
To pokolenie zupełnie zmieni konsumpcję
4 listopada 2024 • 13:15
-14:30 • Sala Balowa B
Sesja transmitowana online
Tematyka
- Autentyczne smaki, niezapomniane przeżycia, transparentna firma – nowe wyzwania marketingu
- Innowacje i nowe produkty na czas braku optymizmu i zmian demograficznych
- Konsumenckie bańki, masowy rynek
- Eksperyment finansowo znośny. Nowe nawyki żywieniowe: zdrowa przekąska, napoje NoLo
- Ekspresowo i w abonamencie. Styl życia a konsumpcja
Retransmisja sesji
Prelegenci
Agnieszka Bacińska
CEO, Walk PR
Piotr Bieliński
prezes zarządu, Atlanta Poland SA
Alicja Bućko
menedżerka ds. rzecznictwa politycznego, RoślinnieJemy
Anna Gutkowska
szefowa zespołu długoterminowej strategii sprzedaży i Perfect Store, PepsiCo Polska
Maciej Mikołajczak
założyciel, prezes, Chias Brothers Europe
Leszek Organista
Senior Brand & Communication Manager, Cedrob Foods SA
Marta Tkaczyk
Head of Consumer Insights, Lotte Wedel
Moderacja
Logowanie
Do systemu zalogujesz się za pomocą adresu e-mail i hasła, których użyto podczas rejestracji lub za pomocą specjalnego identyfikatora i kodu otrzymanego od Organizatora.