Zapraszamy do rejestracji na udział online, który obejmuje dostęp do retransmisji sesji Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2024:
Akredytacja
Jeżeli jesteś dziennikarzem, pracownikiem, lub współpracownikiem redakcji, prosimy o skorzystanie z poniższego formularza:
Pakiety Forum Rynku Spożywczego i Handlu obejmują:
Pakiet
Standard
2090 PLN (+23% tax)
|
Pakiet
Premium
3590 PLN (+23% tax)
|
Pakiet
Online
|
|
udział w części konferencyjnej Forum Rynku Spożywczego i Handlu | |||
udział w wieczornych wydarzeniach towarzyszących Forum Rynku Spożywczego i Handlu | |||
wstęp do Strefy Premium (strefa spotkań, przerwy kawowe, lunch) | |||
dostęp do komunikatora (możliwość umawiania spotkań) | |||
dostęp do transmisji live oraz retransmisji Forum Rynku Spożywczego i Handlu |
- 1. Gdzie mogę zgłosić swój udział?
-
Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej wydarzenia w zakładce Rejestracja.
- 2. Czy mogę zapisać się w inny sposób?
-
Nie ma możliwości rejestracji w inny sposób niż przez stronę.
- 3. Do kiedy trwa rejestracja?
-
Rejestracja na udział stacjonarny trwa do 31 października 2024 r. do godz. 15.00.
Rejestracja na udział online trwa do 5 listopada 2024 r. do godz. 15.00. - 4. Jak wygląda proces rejestracji?
-
Po wejściu na stronę wydarzenia (zakładka Rejestracja) należy zapoznać się z informacją dotyczącą pakietów dostępu.
Załóż konto, podając swój adres mailowy.• Mam już swoje konto:
Jeśli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem bądź opcję „Odzyskaj hasło”. W przypadku odzyskiwania hasła na podany adres mailowy zostanie wysłany kod jednorazowy, który należy wpisać w odpowiednie okno. Wpisz nowe hasło oraz je powtórz. Po zalogowaniu się na konto sprawdź poprawność danych osobowych i wybierz interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenie zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.• Nie posiadam konta:
W przypadku kiedy adres mailowy nie widnieje w systemie, trwa proces zakładania nowego konta, czyli wpisanie swoich danych osobowych, stworzenie hasła oraz zaakceptowanie oświadczenia o danych osobowych. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie do Państwa wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Uwaga! Proszę nie wyłączać strony przeglądarki z rejestracją. Należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na Kongres. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenia zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora. - 5. Czym jest kod aktywacyjny?
-
Kod aktywuje wcześniej stworzone nowe konta osobie, która go nie posiadała. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb. Zostaje wysłany na podany adres mailowy.
UWAGA!!! Nie zamykaj okna, w którym należy wpisać kod.
- 6. W jaki sposób mogę się zalogować na swoje konto?
-
Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.
- 7. W jaki sposób mogę zmienić/poprawić dane uczestnika?
-
Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.
- 8. Czy wybór sesji jest obowiązkowy?
-
Wybór sesji jest obowiązkowy, bez dokonania tego wyboru nie będzie możliwości przejścia do następnych kroków rejestracji. Prosimy o zaznaczenie sesji, w której udziałem są Państwo zainteresowani.
- 9. Czy i w jaki sposób mogę dokonać zmian w wyborze sesji?
-
Opcja Wybór Sesji jest możliwa na koncie uczestnika.
- 10. W jaki sposób mogę zrezygnować z uczestnictwa?
-
Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.
- 11. Czy po potwierdzeniu przyjęcia mojego zgłoszenia otrzymam jeszcze jakieś informacje?
-
Na podany adres mailowy przyjdzie wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem. Będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania.
- 12. Czy udział w Forum jest bezpłatny?*
-
Organizator podejmuje decyzję o bezpłatnym uczestnictwie w Forum na podstawie zgłoszenia rejestracyjnego z wyrażeniem zgody na przekazywanie informacji handlowych. Uczestnik nie chcący wyrażać takiej zgody ma jednak zapewnioną płatną alternatywę uczestnictwa na warunkach określonych w czasie rejestracji.
Bezpłatny udział stacjonarny w części konferencyjnej wydarzenia przewidziany jest dla:
właścicieli, zarządów i kierownictwa firm z branży spożywczej oraz handlowej,
firm z sektora FMCG,
producentów, przetwórców żywności i napojów,
przedstawicieli sektora handlu hurtowego, sieci handlowych, handlu tradycyjnego i nowoczesnego. - 13. Kiedy będę mógł zakupić dodatkowy pakiet?
-
Zakup pakietu możliwy jest po weryfikacji zgłoszenia. Informacja o możliwości zakupu danego pakietu będzie zamieszczona w mailowym potwierdzeniu.
- 14. W jaki sposób mogę zakupić pakiet?
-
W mailowej wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zamieszczone są specjalne linki pozwalające na zakup. Istnieją trzy formy płatności: pobranie faktury proforma, przelewy24 lub płatność kartą. Podczas transmisji online nie będzie możliwości zakupu pakietu na fakturę proforma.
- 15. Jak długo będę czekać na zmianę statusu po zakupie pakietu?
-
Zmiana statusu następuje po zaksięgowaniu płatności przez Organizatora.
- 16. Czy jest możliwość zakupu pakietu w dniu wydarzenia?
-
Będzie taka możliwość poprzez płatność kartą lub wystawienie faktury po zakończeniu wydarzenia.