Anna Gutkowska
Stanowisko: szefowa zespołu długoterminowej strategii sprzedaży i Perfect Store, PepsiCo Polska
doświadczony lider w obszarze strategii rynkowej, z pasją do tworzenia efektywnych i innowacyjnych rozwiązań w handlu detalicznym. W ostatnich latach skutecznie zarządzała swoimi zespołami, wdrażając strategie, które zwiększają doświadczenie klienta oraz maksymalizują wyniki sprzedażowe.
Z silnym zapleczem badawczym i wiedzą z zakresu ekonomii behawioralnej, Anna doskonale rozumie potrzeby konsumentów i nabywców. Dzięki znajomości mechanizmów psychologicznych rządzących decyzjami zakupowymi, potrafi analizować i skutecznie przewidywać zachowania klientów, co pozwala jej projektować angażujące i skuteczne działania w punktach sprzedaży.
Jako lider, Anna angażuje się w rozwijanie talentów i budowanie kultury współpracy, kładąc duży nacisk na strategiczne przewidywanie oraz podejmowanie decyzji opartych na danych.
Gdyby miała podsumować swoje podejście do biznesu w jednym zdaniu, zacytowałaby Petera Druckera: „Najlepszym sposobem na przewidywanie przyszłości jest jej tworzenie”.